SYSDO
Správa docházky
Kontrola a správa docházky, individuální pracovní plány a dokonalý přehled o docházce zaměstnanců přehledně a intuitivně.
Docházkový systém SYSDO je určený především pro malé a střední podniky, které nechtějí nebo si nemohou dovolit náklady s instalací serverů a aplikací starající se o chod docházkového systému. SYSDO běží on-line. Stejně jako jiné systémy svého druhu sleduje přístup a docházku zaměstnanců, nabízí ale daleko více možností a to jak zaměstnavatelům, tak i samotným zaměstnancům.
Srdcem kvalitního docházkového systému je terminál určený pro záznam přístupů zaměstnanců. Uvědomujeme si, že požadavky zákazníků na tato zařízení jsou značně variabilní, a proto nabízíme vše od vlastní bezplatné čtečky ve formě aplikace pro systém android až po moderní biometrický terminál snímající otisky prstů a rozpoznávající obličej.
Biometrické terminály
- Rozpoznání obličeje
Autentizace pomocí biometrických údajů je dnes velmi vyhledávaná nejen v rámci docházkových systémů. Naše terminály jako jedny z mála na českém trhu podporují i ověření pomocí obličeje, ke kterému slouží dvojice kamer s IR přísvitem pro rozpoznání tváře.
- Snímač otisku prstu
Ověření pomocí otisku prstu dnes patří mezi základní metody biometrické autentizace. Samozřejmě i naše terminály tuto možnost podporují.
- Přístupové karty
Čtečky jsou připraveny i na možnost, kdy zaměstnanec, či celá firma, nebude chtít využívat vytváření záznamů na základě biometrických informací. Terminál je proto vybaven čtečkou čipů Em-marine.
SYSDO je variabilní
Unikátní řešení virtuálních terminálů řeší problém homeoffice, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě.
Virtuální terminály
- Jednoduché a chytré
Systém virtuálních terminálů je velmi jednoduchý nejen na instalaci, ale i na následné ovládání. Jedná se ale především o velmi chytré řešení, kdy lze udělat docházkový terminál například z mobilních telefonů Vašich zaměstnanců.
- Nulové pořizovací náklady
Ušetříte. Veškeré aplikace virtuálního terminálu poskytujeme zdarma. Náklady na terminál se tak zúží pouze na pořízení mobilního zařízení.
- Docházka PIN kódem
Autentizace zaměstnanců v případě virtuálních terminálů probíhá pomocí PIN kódu, který je jim přidělen.
- Výhody cloud řešení
Minimální náklady a žádné starostí s instalací systému, aktualizacemi, provozem serveru či zálohou dat. Vše za Vás řešíme my.